JOB DETAILS

back Return to search results
JOB ID 49762
Online Customer Service (Online Comics/Novels)

locationLocation

Bangkok

businessBusiness

Advertisement, Mass Communication, Entertainment

salarySalary

20,000-25,000 ฿

jobCategoryJob Category

Marketing, Advertising & Account Exective, Other(Marketing)

JOB DETAIL

1. Responsible for social media and respond to customer inquiries via various channels such as Facebook Inbox, e-mail and telephone. ดูแลสื่อ socialและตอบคําถามลูกค้าทางช่องทางต่างๆ เช่น Facebook Inbox, e-mail และโทรศัพท์
2. Record information and coordinate with relevant teams related to solving customer's problems. จดบันทึกข้อมูลและประสานงานกับทีมงานที่เกี่ยวข้องในกรณีที่ลูกค้ามีปัญหา
3. Assist and answer customer's questions in a timely and constructive manner to maintain and create a good image of the organization ช่วยเหลือและตอบคําถามให้กับลูกค้าได้ด้วยความรวดเร็วทันการณ์และเป็นไปอย่างสร้างสรรค์ เพื่อรักษาและสร้างภาพลักษณ์ที่ดีขององค์กร

REQUIRED WORK EXPERIENCE

1. Male/Female. Age not over 30 years old. (New graduates are welcome to apply).
2. Bachelor’s degree any related field.
3. Familiar with online applications, online payment system and online shopping customer service.
4. Able to use social network and e-mail fluently and always ready to learn new technologies.
5. Special interest in manga or online comics/novels.

back View all

RELATED JOBS

NEW
52792
Senior Digital Marketing
salary

25,000-35,000 (THB)

location

Bangkok

business

IT, Software, Telecommunications, Advertisement, Mass Communication, Entertainment

NEW
49630
Sales Media and Advertising
salary

28,000-30,000 (THB)

location

Bangkok

business

Others

NEW
52988
Senior Marketing Executive - F&B (Flavor)
salary

50,000-70,000 (THB)

location

Bangkok

business

Manufacturing(Others)