JOB DETAILS
Location
Bangkok
Business
Advertisement, Mass Communication, Entertainment
Salary
20,000-25,000 ฿
Job Category
Marketing, Advertising & Account Exective, Other(Marketing)
JOB DETAIL
1. Responsible for social media and respond to customer inquiries via various channels such as Facebook Inbox, e-mail and telephone. ดูแลสื่อ socialและตอบคําถามลูกค้าทางช่องทางต่างๆ เช่น Facebook Inbox, e-mail และโทรศัพท์
2. Record information and coordinate with relevant teams related to solving customer's problems. จดบันทึกข้อมูลและประสานงานกับทีมงานที่เกี่ยวข้องในกรณีที่ลูกค้ามีปัญหา
3. Assist and answer customer's questions in a timely and constructive manner to maintain and create a good image of the organization ช่วยเหลือและตอบคําถามให้กับลูกค้าได้ด้วยความรวดเร็วทันการณ์และเป็นไปอย่างสร้างสรรค์ เพื่อรักษาและสร้างภาพลักษณ์ที่ดีขององค์กร
REQUIRED WORK EXPERIENCE
1. Male/Female. Age not over 30 years old. (New graduates are welcome to apply).
2. Bachelor’s degree any related field.
3. Familiar with online applications, online payment system and online shopping customer service.
4. Able to use social network and e-mail fluently and always ready to learn new technologies.
5. Special interest in manga or online comics/novels.
RELATED JOBS
25,000-35,000 (THB)
Bangkok
IT, Software, Telecommunications, Advertisement, Mass Communication, Entertainment
50,000-70,000 (THB)
Bangkok
Manufacturing(Others)