JOB DETAILS

back Return to search results
JOB ID 46990
Administration Officer

locationLocation

Nakhon Pathom

businessBusiness

Others

salarySalary

15,000-15,000 ฿

jobCategoryJob Category

Buying, Logistics & Material Procurement, Other(Office Management)

JOB DETAIL

1. Responsible for requesting quotations and compare prices for office and warehouse supplies, uniform, medicines, etc .
2. Responsible for Issuing Purchase Request/Purchase Order Forms for office and warehouse supplies, uniform, medicines ,etc in order to process the orders.
3. Responsible for cost checking of warehouse transport and other expenses, following invoices, preparing payment voucher to be sent to accounting department.
4. Control Stock and Supply of office and warehouse supplies, uniform, medicines.
5. Responsible for the repairing office equipments such as Copy Machine, Fax, computer, phone, camera, Printer, etc.
6. Responses for controlling and managing messenger's schedule.
7. Control cash withdrawal and expressway charge of office's car.
8. Responsible for billing process to customer about storage and transport charge.
9. Perform other job according to the assigned.
10. Responsible for checking time attendance anf leave of employees such as employee's absence, leave in other cases and report to supervisor.
11. Make report, summary attendance record and submit to head office.
12. Responsible for preparation of annual health check-up

1. รับผิดชอบ ขอใบเสนอราคาสินค้า และ เปรียบเทียบราคาสินค้า (อุปกรณ์เครื่องใช้สำนักงาน และ คลังสินค้า ชุดพนักงาน ยารักษาโรค ฯลฯ)
2. รับผิดชอบในการเปิดใบ Purchase Request/Purchase Order (อุปกรณ์เครื่องใช้สำนักงาน และ คลังสินค้า ชุดพนักงาน ยารักษาโรค ฯลฯ) เพื่อดำเนินการสั่งซื้อ
3. รับผิดชอบในการตรวจสอบต้นทุน คลังสินค้า ขนส่ง และ ค่าใช้จ่ายทั่วไป และ ติดตามใบแจ้งหนี้ เพื่อส่งอนุมัติจ่าย (Payment Voucher) และส่งให้กับส่งแผนกบัญชีสำนักงานใหญ่
4. ควบคุมสต๊อก และ การเบิกจ่าย (อุปกรณ์เครื่องใช้สำนักงาน และ คลังสินค้า ชุดพนักงาน ยารักษาโรค)
5. รับผิดชอบในการสั่งซ่อมเครื่องใช้สำนักงาน (เครื่องถ่ายเอกสาร เครื่องFax คอมพิวเตอร์ โทรศัพท์ กล้องถ่ายรูป เครื่อง Printer ฯลฯ)
6. รับผิดชอบ ในการควบคุม งานต่างๆ ของเจ้าหน้าที่จัดส่งเอกสาร
7. ควบคุมการเบิกจ่ายเงินสด และ ค่าทางด่วน ของรถสำนักงาน คนขับรถผู้บริหาร
8. รับผิดชอบในการจัดส่งเอกสาร และ เก็บรวบรวม ใบแจ้งหนี้ เพื่อเรียกเก็บเงิน ส่งให้ลูกค้า (ค่าคลังสินค้า และ ค่าขนส่งภายในประเทศ)
9. ปฏิบัติงานอื่นๆตามที่ผู้บังคับบัญชามอบหมาย
10. รับผิดชอบ การตรวจสอบรายการทำงานล่วงเวลาของพนักงาน ขาด-ลา-มาสาย
11. ควบคุมดูแลเอกสาร การรับสมัครงาน,การลาออก และ การโยกย้ายภายใน ของแผนกต่างๆ
12. รับผิดชอบเรื่องการตรวจสอบ การใช้สิทธิลางาน ของพนักงาน
13. ตวรจสอบการลางานของลูกจ้าง เช่น การขาดงาน การลางาน ในกรณีต่างๆ กับหัวหน้างาน
14. ทำรายงานสรุปเบี้ยขยัน ส่งให้สำนักงานใหญ่
15. รับผิดชอบในการเตรียมการตรวจสุขภาพประจำปีของพนักงาน

REQUIRED WORK EXPERIENCE

1. Male/Female. Age 22-25 years old.
2. Bachelor's degree (New Graduates are welcomed to apply).
3. 0-1 year of experience as Administrator.
4. Lower Intermediate Level of English
5. Able to work at client's site in Putthamonthon Sai 5, Nakornpathom.
6. Able to work on every Saturdays

back View all

RELATED JOBS

NEW
53084
Export sales representative
salary

22,000-25,000 (THB)

location

Bangkok

business

Manufacturing(Others)

NEW
53701
D2C Cost Management Specialist
salary

30,000-50,000 (THB)

location

Bangkok

business

Transportation, Logistics, Warehouse

NEW
53641
Sale Manager (Logistics & Freight Forwarding )
salary

45,000-80,000 (THB)

location

Bangkok

business

Transportation, Logistics, Warehouse