รายละเอียดของงาน [Job ID: 12548] Customer Service Executive (Japanese interpreter) BANGKOK OFFICE

รายละเอียดงาน

[Job ID: 12548] Customer Service Executive (Japanese interpreter) BANGKOK OFFICE 40,000~60,000 (THB)
อาชีพ Customer Service Executive (Japanese interpreter) BANGKOK OFFICE
แวดวงธุรกิจ Others
เนื้อหางาน ・Support Japanese patients (Japanese expats and their families) when they are sick by phone and e-mail.

・Coordinate and reserve hospital and doctor meeting for Japanese patients.

・Attend to hospital (with patients and interpret Japanese patients and Thai doctors.
*It's not often.

・Make reports related to medical things.

・Other related support tasks.
เงินเดือน 40,000~60,000 (THB)
สถานที่ตั้ง กรุงเทพมหานคร  

ประสบการณ์การทำงานที่จำเป็น [Must]

・Japanese N2 up.

・Able to work 24hrs 365 days if there is emergency call from patient.
*Mainly answering phone call from Japanese patient. But sometimes need to go to hospital to support patient by interpretation or communication support between patient and doctor.

・Personality : Positive, friendly, hospitality mind, responsible.

[Prefer]

・Experience of working in hospital.  
ลงทะเบียนหางาน

Pasona มีข้อมูลการรับสมัครงานแบบที่ไม่มีการเปิดเผยลงเว็บไซต์อยู่เป็นจำนวนมาก กรุณาทำการลงทะเบียนก่อนการใช้งาน หากท่านไม่สะดวก ท่านสามารถส่งประวัติส่วนตัวมาได้โดยตรง เพื่อดำเนินการจัดหางานที่เหมาะสมสำหรับอาชีพที่คุณต้องการโดยผู้ให้คำปรึกษาที่เชี่ยวชาญของเรา

ค้นหางาน

ข้อมูลตำแหน่งงานที่แนะนำ

Sales N1-N2 (Can communicate in Business level)
เงินเดือน Up to 80,000 TH (THB)
สถานที่ กรุงเทพมหานคร
Senior Accounting & Administrator
เงินเดือน 35,000 - 45,000 (THB)
สถานที่ กรุงเทพมหานคร
Technical Consultant (Security)
เงินเดือน 30 – 60 K TH (THB)
สถานที่ กรุงเทพมหานคร
System Engineer
เงินเดือน 25 – 50 K TH (THB)
สถานที่ กรุงเทพมหานคร
System Analyst (Solution Development)
เงินเดือน 60,000 – 90,000 (THB)
สถานที่ กรุงเทพมหานคร